ارائه خدمات ارزی با مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

شماره ثبت : 496434    مجوز صرافی : 209195     مجوز کانون صرافان : 1778

New York

Istanbul

Dubai

Beijing

اطلاعیه

 

به اطلاع می رساند کد صرافی سورن در سامانه جامع تجارت (نیما) جهت ثبت درخواست خرید و فروش ارز 18079 می باشد.

عرضه سکه با هدف ایجاد تعادل در بازار انجام می شود

 

بانک مرکزی انحصار ضرب انواع سکه طلا را برعهده دارد، از این رو تأمین نیاز بازار به انواع سکه بهار آزادی از وظایف این بانک می‌باشد. همچنین یکی از اهداف بانک مرکزی حفظ ارزش پول کشور است. از آنجا که افزایش قیمت سکه و طلا می‌تواند سایر بازارهای موازی همچون ارز را نیز متاثر کرده و قیمت‌ها در این بازارها را نیز افزایش دهد، هرگاه قیمت سکه در بازار با ارزش ذاتی سکه و قیمت تمام شده آن فاصله قابل توجهی پیدا کرده و قیمت‌ها غیر واقعی و به اصطلاح حبابی شود بانک مرکزی با هدف ایجاد تعادل در بازار و کنترل قیمت‌‌ها اقدام به مداخله و عرضه سکه در بازار می‌کند. رحیمی مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی در مصاحبه ای به ابعاد این موضوع پرداخته است که در زیر می خوانیم

قیمت طلا به ۱۲۶۸ دلار رسید

در حالی که آمارهای بالاتر از حد انتظار از نرخ تورم در حوزه یورو موجب تقویت ارزش یورو در برابر دلار آمریکا شده، و در حالی که به دلیل نگرانی ها در مورد تجارت جهانی، بازارهای بورس عقب نشینی کرده بود، قیمت طلا روز جمعه افزایش یافت.

آخرین وضعیت ذخایر ارزی ایران

.

قائم‌مقام بانک مرکزی، ذخایر ارزی ایران را خوب و مستحکم دانست و با بیان اینکه نوسانات کنونی بازار ارز، کاملا طبیعی است، گفت: مشکلی در انتقال درآمدهای خارجی ایران به داخل کشور وجود ندارد.

ثبات ارزهای بانکی در سوم اردیبهشت

بانک مرکزی امروز (یکشنبه) ارزش برابری 39 ارز عمده را در برابر ریال اعلام کرد که به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی همگی ثابت ماندند.

راه های مقابله با سلطه دلار

 

معاون سابق بانک مرکزی با هشدار نسبت به وابستگی کشورمان به سوئیفت از تلاش آمریکا برای به راه انداختن جنگ سایبری مالی خبر داد و طراحی پول دیجیتال داخلی را به عنوان راهی برای مقابله با سلطه دلار پیشنهاد کرد.

تولد طرح جدید اسکناس 10 هزار ریالی / اسکناس جدید خردادماه توزیع می شود

 

اسکناس 10 هزار ریالی جدید با طرح آرامگاه حافظ، از خردادماه سال آینده منتشر می شود.

بیت کوین اقتصاد دنیا را تکان می‌دهد؟

 

ارزش پول دیجیتالی بیت کوین رکورد شکست.این خبری است که طی روزهای گذشته در بازارهای مالی و پولی دست به دست می چرخد.پول دیجیتالی بین کوین روز شنبه به ۴ هزار دلار رسید. این افزایش ارزش به دلیل تقاضای شدید ژاپن بوده که ارزش آن را در سال جاری ۴ برابر کرده است.

انفجار تورمی در انتظار اقتصاد ایران

مردان اقتصادی دولت یازدهم که تا چندی پیش خارج از گود مدیریت و در کسوت کارشناس به تجزیه و تحلیل اقدامات دولت های قبل مشغول بودند بارها به رابطه مستقیم میان افزایش حجم نقدینگی و نرخ تورم باور داشته و دلیل اصلی جهش تورمی سال های ۹۰ تا ۹۲ را ناشی از افزایش نقدینگی حاصل از اجرای طرح هایی چون هدفمندی یارانه ها و مسکن مهر می دانستند.

از منطقی کردن نرخ ارز تا تلاش برای ارتقای کیفی تولیدات داخلی

 

به گزارش افکارنیوز، ظرفیت ها و فرصت های اقتصادی، صنعتی و تولیدی کشور ایران، آن‌چنان متنوع و قابل توجه است که در صورت لحاظ نمودن تدابیر و تمهیدات هوشمندانه برای بالفعل ساختن آنها، یقیناً اقتصاد ایران اسلامی در میان کشورهای خاورمیانه ، در جایگاه نخست قرار می گیرد.

سرعت سپرده‌گذاری در بانک‌ها کم شد

گر چه میزان سپرده‌گذاری در بانک‌ها افزایش یافته، اما از سرعت آن به ویژه در سپرده‌های مدت دار کاسته شده است. روندی که نمی تواند در تغییر رویه بانک‌ها برای پرداخت سودهای بالاتر و ایجاد شرایط خاص موجود و همچنین آغازی برای رقابت های مخرب جذب سپرده بی تاثیر باشد.

صفحه1 از3

تماس با ما

 

تلفن تماس:  74336-021
فکس: 22890503-021
آدرس: تهران - خيابان پاسداران - روبروی نگارستان هفتم - پلاك 52/3 - ساختمان تنديس ٢ - طبقه اول - واحد يك

ایمیل: info@sorenexchange.com

کانال تلگرام: sorenexchange@

خدمات

 

 - خرید و فروش کلیه ارزهای رایج دنیا بدون محدودیت
- ارسال حوالجات ارزی از ایران به سراسر دنیا در کمترین زمان ممکن
- انتقال و تحویل دستی پول در برخی کشورهای مورد قرارداد با صرافی
- انتقال سریع ارز به کشورهای امارات، ترکیه، چین، کانادا، استرالیا، امریکا، کلیه کشورهای اروپایی و ....